andra april nollnio.

hej brues ,
jag har massor att göra om dagarna, vilket betyder att det blir lite bloggande. igår stannade jag kvar med stina efter skolan, fyra till sex typ . hon fotade mig lite, bilderna blev väl inte direkt bäst, jag hade ingen bra dag igår. men stina var duktig på att fota i alla fall. hon kan sin grej liksom! även om hon inte vågar erkänna det. efter skolan idag, slutade tio över elva, stannade jag kvar för att hjälpa marit, hon skulle ta lite bilder i studion, och så stannade jag kvar för att plugga, men riktigt så blev det ju inte. satt mest bara där. kom hem vid fyra. nu sitter jag här, åt nyss. är sjukt mätt, och det är så otroligt fint väder ute, funderar på om jag ska gå en sväng sen! det händer inte så mycket just nu, förutom allt i skolan. eller på lördag åker jag till min morfar, för han fyller år idag! så ska fira honom lite. och sen är det bara tre dagar kvar i skolan efter det, sen kommer ett efterlängtat lov. på torsdag nästa vecka åker jag till finaste louise, ska vara hos henne till på söndagen. sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt resten av lovet, vara med kompisar och så. ska bli hur mysigt som helst. jag ser fram emot det.
jag kan bjuda på lite bilder från igår. :)



jag har skaffat ny bilddagbok, och mer bilder finns där!
den finns under länkar.
puss på er , ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Men aw sötan. <3

2009-04-02 @ 20:09:47
Postat av: Rebecca (:

svar: ja helt underbart! (:



javisst!



KRam

2009-04-02 @ 20:17:40
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: malin

snygg svart tröja =) är den ny?

2009-04-02 @ 21:13:20
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: ja verkligen! (:



KRAM

2009-04-03 @ 15:21:08
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar:

tack så mycket, du också! :D



KRam

2009-04-04 @ 18:49:26
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0