25 mars 2009

hejsan tjena hej lingon!
herregud vad månaderna går fort, jag tycker att tiden bara rinner iväg. Snart är det sommarlov, eller det är tre månader kvar men ändå. Ska bli så skönt med sommar, någon som håller med mig? Antar faktiskt att det är ganska många som gör det. Jag har nyss druckit lite te och fixat min blogg lite snabbt , tröttnar så fort på det jag har. Jag kommer antagligen inte ha det som det ser ut just nu så länge, eftersom att den tog typ bara en halvtimme att göra, plus att den är ganska ful! men ja, får se hur det blir. jag måste ge mig lite tid, och göra en som jag blir lite nöjd med någon dag i alla fall. Vet bara inte vad jag ska ha för färger, kanske kör på något vårigt. :)
Hur som helst, skolan idag då, första dagen denna vecka, har varit sjuk, måndag och tisdag! Idag planerade jag och min grupp radion som vi ska ha första april , ni kan ju fundera på hur det kommer sluta, hahah! jag skulle gå och lägga mig klockan tio idag, hade jag tänkt, men blev det så? nej, så klart inte. För jag sitter och gör en ny design som jag egentligen kunde gjort en annan dag :) så typiskt mig. men jag ska nog pallra mig i säng nu, skola imorgon, upp halv sju, usch! men sov så gott sötisar. pussss




bild från åland, som jag tog i somras.

Kommentarer
Postat av: Stina

Nanana, du älskar att jag alltid kommenterar din blogg :*

2009-03-25 @ 22:55:16
Postat av: sofia

sv: ja vi måste verkligen träffas snart! jag saknar dig <3

2009-03-28 @ 12:26:47
URL: http://sofiiaek.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: tack, desamma! :D



kram

2009-03-28 @ 18:31:43
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0