bil, tåg, buss, tåg, taxi, bil.

shollahejsan!
fy på mig, som inte har skrivit på jättelänge ;o men jag har ursäkter, har varit borta i Gävle hela helgen. och därefter namnet på min rubrik, som ni får veta en bit ner i inlägget.
I fredags åkte jag till Gävle efter skolan, för att min kompis Lovisa fyllde arton år igår. Men tillbaka till fredag, jag kom vid halv fyra, då träffade jag Patric och Lovisa på stationen så åkte vi hem till Lovisa. Vi tog det lugnt, åt mat och sådär. sen åkte vi iväg och handlade lite till helgen. På kvällen kollade vi på Let's dance, första gången jag kollar på det den här omgången, har kollat på det varje år tidigare, men i år har jag inte alls haft lust för det. Lovisa gick och la sig framåt ett, jag satt uppe med Patric och gjorde typ ingenting, vi somnade på soffan vid fem , jag vaknade vid sex. då väckte jag Patric så gick vi och la oss , gick upp vid tio någon gång, snacka om att man var trött då. sen fixade vi lite för kvällen och så, Lovisa hade fest. Det var en kväll med skratt och tårar kan jag ju säga, går inte in på detaljer. men ja herregud, det var dramatiskt, men det löste sig till slut och kvällen blev väl rätt så lyckad i alla fall . Sen blev det söndag, vi fixade lite i lokalen och sådär, för Lovisas släktingar och sånt skulle komma. Vi åt och fikade, blev övermätt. Sen skulle jag hem, och här kommer förklaringen till rubriken. Först skjutsade Rolf mig till stationen, i bil, sen tog jag tåget, när jag kom till Survik var jag tvungen att ta buss till Hofors eftersom att det var något mellan där som hade fastnat på spåret. Sen när vi kom fram till Hofors så fick man ta tåg därifrån, och då var vi lite försenade, precis så att jag skulle hinna byta tåg i Borlänge, men när vi började åka från Hofors så var vi tvungna att stanna för att det kom ett möte på spåret, och då blev vi ännu mer försenade, sen fortsatte vi åka, och precis när vi kommer till Borlänge hör man "Ni som ska vidare till Leksand Mora, erat tåg åkte precis, så det står en taxi där uppe och väntar" så då vare bara att pallra sig till taxin, sen kom jag äntligen till Leksand, då blev det bil hem till Siljanäs, vilken åktur alltså. Hade aldrig förväntat mig det där kan jag ju säga. Men nu sitter jag här, hemma från skolan och är sjuk. Inte ett dugg kul, plus att jag saknar alla underbara människor jag träffat i helgen. Men snart ska jag tillbaka till Gävle, för jag glömde mig älskade plattång där, klarar mig inte utan den! haha.
nej nu ska jag avrunda det här. måste bara säga:

GRATTIS MALIN PÅ FÖDELSEDAGEN ! <3
Hoppas du får en underbart underbar dag!
Jag älskar dig.


puss på er allihopa, ha en bra dag.




bild från Gävle när jag var där i somras. <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Kom till skolan imorgon :<<<<

Jag vet att du saknar mig massor :*

2009-03-23 @ 19:59:52
Postat av: Rebecca (:

svar: tråkigt att vara sjuk, krya på dig (:



tack det hade jag! hoppas du också hade en bra helg ^^



KRAM

2009-03-23 @ 20:39:17
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mkt gumman :') <3

2009-03-23 @ 21:27:40
Postat av: Nicole

Stina: klart jag saknar dig massor. det gör jag alltid , men jag kommer imorgon faktiskt. hur jag än mår, vi ska ju planera radion! :'D



Malin: så lite så sötan :) <3

2009-03-24 @ 14:13:45
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja vi åkte till Sundsvall igår, och där var det också snöstorm, verkligen snöstorm så man inte såg vägen! Men hemma i Härnösand hade det inte snöat någonting :D

2009-03-24 @ 14:33:13
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: Tack så mycket!!



okej härligt :D

KRAM

2009-03-24 @ 21:52:40
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Fredrik

vrf skriver du alltid så mkt ;(

2009-03-25 @ 01:25:12
URL: http://celleequiie.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tusen tack för helgen!!!

Jag älskar dig, du vet det! <3

2009-03-25 @ 19:46:47
URL: http://youareincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0