21 maj 2009

tjenixen.
Nu har jag visst inte bloggat på ett tag, jag är så himla trött. Jag vet inte varför, om det är för förkylningen, magontet (eller hur man säger?) , skolan, sena kvällar , pollen och allt sånt. Kan beror på det. Eller ja, något av det, Jag sitter i min säng just nu, men myskläder. Så skönt. Ska åka till mormor om ett tag, min moster är där, så vi ska grilla och ha det mys! Funderar på om kameran följer med, om jag ska ner till vattnet och ta lite bilder, om jag har tråkigt kan det vara bra liksom.Jag har fortfarande inte fått några bilder från sceniska projektet, så kan tyvärr inte visa något från det. Fast har filmer på alla danserna förutom en. Kanske klipper ihop något och lägger ut här i bloggen. :) Det är ju långhelg nu, jätteskönt verkligen. Sen är det inte många veckor kvar i skolan, jippieee! Ett efterlängtat sommarlov är snart här. Jag tycker att det har gått väldigt fort faktiskt. Nyss satt man där inne i mediehuset, första dagen. Kände inte så många, undrade vad som skulle hända, vad man skulle få göra, lära sig. Nu sitter man där, känner alla, har jättetråkigt, mår dåligt, vill hem, vill inte alls vara kvar, lär sig ingenting. Det är inte riktigt som jag hade tänkt mig. Gud va jobbigt det ska vara med skolan ibland alltså. Men det kanske bli byte för min del. Jag hoppas på det! Hur som helst så ska jag träffa min Emma någon dag nu i helgen, hon är hemma från Hultsfred nu. Sen ska jag träffa Stina också, vi ska dock plugga. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Förresten, va jag vid vårat hus idag. Det var en kille där som la golv, fatta.. snart är vi där, snart bor vi där. Underbart ! Det är något jag verkligen ser fram emot. Slippa åka buss, slippa ha någon som måste hämta en i Leksand på kvällarna, och jag vet att Stina är glad över att slippa åka så långt, det blir liksom närmre till alling. Och nu har jag skrivit väldigt mycket känner jag. Ska runda av nu och vila ett tag. Puss på er.




muppbild. oseriös som fan!

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

svar: ja det är sjukt :( tur dom tog han som gjorde det iaf.

2009-05-21 @ 19:02:44
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar:

haha, ja hon är charmig min kissemisse ^^

ja det är vidrigt, gör man något sånt få man fan ta konsekverncerna också!

2009-05-22 @ 15:29:01
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: nej jag fattar inteh ellet det :s

det är helt sjukt!

2009-05-22 @ 16:54:24
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: jodå! :)

ja har haft en bra dag, själv? :D

2009-05-27 @ 22:32:25
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: okej jobbigt att vara sjuk, fint hår du har föresten :)

2009-05-28 @ 07:56:32
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0