8 maj 2009

Hejsan hoppsan :)
Min blogg är död för tillfället känns det som! Icke bra, nej nej. Skärpning Nicole.
Det händer faktiskt inte så mycket i mitt liv just nu, det är skolan som gäller. Ta igen en massa där, inte för att jag gör det, men jag borde göra det. Illa alltså, har inte lust alls att göra massa skolarbete. Men jag måste, och jag ska. Men när vet jag inte. Idag är jag hemma från skolan på grund av att jag mår dåligt, har jätteont i magen och sådär. Inte ett dugg roligt. Igår var jag duktig och rensade datorn på en massa bilder, och då hittade jag massa gamla bilder som man bara kunde skratta åt. Tror jag ska ta och fixa några och lägga ut här i bloggen. Kan vara kul, plus att jag får något att göra :)
Uppdaterar senare, med lite bilder :) puss.





gammal bild.

Kommentarer
Postat av: em.

oj vad den bilden va fin!!!

jag saknar dig, sister.

<3.

2009-05-09 @ 17:45:08
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0