Falun och Borlänge

Hej sötisar! :)
Har varit en väldigt lång dag för min del idag, Började dagen med att gå upp så tidigt som jag inte har gjort på väldigt länge, minns inte ens när jag gick upp tidigare än halv sju, som jag gör när jag ska till skolan på dagarna. Men idag skulle jag in enda till Falun för att gå på filmfestival. Därför fick jag gå upp ännu tidigare än vanligt för att hinna med bussarna. Gick upp redan kvart över fem(!) Helt otroligt för att vara mig. Men ja, tog bussen som gick kvart över sex till Leksand, sen gick inte bussen till Borlänge förrän 07.25 och jag var framme i Leksand halv sju. Så jag bestämde mig för att gå solvändan/strandpromenaden en sväng. Det var riktigt mysigt faktiskt. Sen på bussen träffade jag på Erika och Fridah, sen kom Sara och Stina på efter ett tag. Sen bytte vi buss i Borlänge, vidare till Falun. När vi kom dit så fick vi bort till folkets hus eller vad det heter, jag har ingen aning. Men där var filmfestivalen i alla fall. Vi väntade på resten av klassen och gick sen in. Vi fick se lite filmsnuttar som olika folk hade gjort och skickat in. En del roliga, bra, en del tråkiga och jättedåliga. Men det var bättre än en vanlig skoldag kan jag ju säga i alla fall, haha! Sen vid lunch gick jag och Stina och åt. Sen kikade vi runt lite i Falun och bestämde sen att vi skulle fara vidare till Borlänge och gå en sväng i kupolen. Så fick det bli, vi åt glass och kollade i olika affärer, dock har jag inga pengar att köpa något för just nu, så det blev ingenting för min del. Men dagen har varit bra, och vädret var underbart. Här kommer lite bilder från dagen.














Kommentarer
Postat av: Stina

Nanana, tack för en bra dag pluttis :*

2009-05-29 @ 23:46:22
Postat av: Nicole

Stina:

Tack själv du som är mer pluttis än mig! :*

2009-05-30 @ 13:37:34
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: okej ,men du får kömpa på sista veckorna nu! :D

jag har jobbat hela helgen med skolan så har bara en uppgift kvar nu ^^



2009-06-01 @ 23:23:04
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: men du får rappa på då ;D ju fortare du blir klar desto mer lov får du ;D

2009-06-03 @ 00:39:00
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: usch då, det är tungt.. Men du får göra ditt bästa så går det säkert bra! :D

2009-06-03 @ 15:54:45
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0