ge mig sommarlov

.. jag vill verkligen ha sommarlov nu, trött på skolan och allting.

tjena hejsan!
skolan just nu är verkligen seg, har massor att göra. men ingenting jag vill lägga energi på just nu, jag orkar inte. har ingen lust alls. ska försöka med omsökning till en annan linje, men vill inte prata för mycket om det innan jag vet något säkert. men ja, imorgon ska jag ta spruta efter att jag har slutat, eller jag slutar kvart över elva och då åker jag med pappa hem och vilar ett tag, sen strax efter ett åker jag tillbaka in till leksand och tar sprutan, mamma följer med för direkt efter åker vi till Borlänge. Ska handla saker till sceniska projektet. jag ska dansa, och jag ser fram emot det. eller kanske inte just att stå där på en scen framför allt folk och dansa då, men allting liksom! Kommer vara ledig från skolan onsdag, torsdag och fredag den här veckan! Skönt, ska bara repa danserna och sådär. På fredag är föreställningen, först en klockan ett för eleverna på skolan och sen en klockan sju för allmänheten. hoppas vi klarar det fint nu. det är inte bara dans, det är även drama och musik. kommer nog bli toppen (y) Jag är jättetrött nu , och ska snart hoppa i säng. :)

puss på er.



Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

svar: yes, det är så härligt :D

hoppas du haft en bra start på veckan (:

2009-05-11 @ 23:38:35
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0