inte långt kvar..

.. tills uppvisningen av sceniska projektet.
.. tills sommarlovet.
.. tills vårat hus är klart.

Tjenixen! :)
Idag tog jag moppen till skolan, började halv tio med matte. Efter det gick jag och Hanna till SVEA-salen där resten av dansarna redan var. Vi skulle vara där halv evla, så det var vi. Men då har vi ingen sladd som man kan koppla mellan datorn och stereogrejen. Så teknikern sa att han skulle fixa det så fort som möjligt. En halvtimme senare fick vi äntligen en sladd. Vi gick igenom alla låtarna en gång och bestämde platser på scenen. Sen drog vi iväg till spegelsalen och tränade lite där. Det gick faktiskt rätt så bra, önskar att det skulle gått lite bättre och att alla var seriösa. men nej, det var dom inte. men imorgon blir det genrep två gånger och så måste vi vara seriösa till hundra. Vi ska träna med kläderna och allting då. Så det ser jag fram emot. Uppdaterar nog imorgon om hur dagen var, om jag orkar :)
Nu ska jag sussa. natti natti sötisar. <3


bild jag tog när jag var i stockholm i somras.

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

svar: ååh vad roligt! :D hoppas allt går bra på föreställningarna imorgn (:

2009-05-14 @ 21:38:12
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: så lite så!

kul att det gick så bra (:

2009-05-16 @ 15:56:35
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0